tirsdag 27. juli 2010

Skjenken♥

Er bare så glad for at vi kjøpte denne skjenken-syns den er såååå fin!
Jada vet at det ikke er noe i rammene enda,men det kommer det kommer!
Lite blogging på meg-vi har fått virus på dataen som vi jobber med å fjerne så må få ordnet det først før bloggingen tar av igjen-kjempekjedelig.
Dro aldri fra Tromsø-mannen måtte jobbe og vi tilbringte flere dager på bua som vi holder på å pusse opp.
Snakker om å kjøre til Ikea iløpet av uka bare jeg og mannen,men ingenting er bestemt enda-vi tar det som det kommer!







Håper alle har en fin sommer-her regner vi bort og tåka har vært tykk i dag!
Får håpe detblir bedre i morgen!!

5 kommentarer:

Beate, A Brighter Day sa...

Se der, ja! Der var den kommet på plass :) Så fint det ble.

Smykkas sa...

Jeg kan godt forstå at du er strålende fornøyd med sjenken. Det var utrolig flott med de mørke kontrastene til.

Det blir helt sikkert flott i bua også. Det gleder jeg meg til å se.

Klem fra Astrid

~Kristina~ sa...

Er det Liatorp?:) Ble kjempefint!

Var i Haparanda for 1 uka sia, va veldig utplukka der da, håper dem har fått inn nytt om dere drar snart!:)

Rakel sa...

Hei:)

Likte sjenken veldig godt, var den fra ikea? er på jakt etter ein tv-sjenk sjølv og helst i kvit, so slepp eg å male;)

Ser ut som du har ein blogg som eg kjem til å følge, maasse inspirasjon, så deg legg eg til på lista;)

Anne Mai sa...

Så flott du har det :) likte benken din godt og ikke minst rammene ;) bildene kommer etterhvert vettu :)
Titter nok innom deg igjen, ha en flott helg.
klem Anne Mai

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin