onsdag 3. mars 2010

Hyller på badet!

I går fant jeg disse to hyllene på Skeidar...99 kr stk! Er jo gratis nesten! Har lenge hatt lysst på noe på veggene på badet og disse var jo perfekte! Tror de er 60 cm!

Er på leting etter et par veggord som skal under hyllene...noen som har forslag om hva det kan stå?

Dette Maison Belle vaskemidlet ble også med hjem-gleder meg til å prøve det-Durance begynner å bli tomt og vi har ikke merket her i byen, så må nok bestille en vakker torsdag!



Er så fornøyd med speilet som er en ramme fra Ikea! Passer godt inn med det sorte speilet i alt det hvite!!



Titt tei!!!
Nå skal jeg gjøre oss klar! Skal med flere venninner og barna deres på lekeland-kan jo bli en høyrøstet tur,men jeg gleder meg! Kose oss skal vi iallefall ♥




post signature

9 kommentarer:

Husmora Torunn Husbyn sa...

Hei! Flott blogg! Jeg holder på å innrede en ny stue, og jeg likte godt stua di! :-)
Kjekt med inspirasjon :-) Hilsen fra trøndelag

Herr og Fru Nordnes sa...

hei hei!kjempe fint med den hyllen, og liker godt kontrasten med det speilet. Vegg ord? hmm... Die dulci fruer (ha en fin dag) eller Fortuna caeca est (lykken er blind)

ikke lett det der :)

ha en fin dag i lekeland - her skal huset vaskes og ryddes! :)

Janne Lillian ♥ sa...

Heia!
Så fine hyller, de passet godt på badet :) Jeg har også lett etter de, men de selges fort ut..

På nettbutikken Sofies villa har de masse forskjellige veggord, og der kan man også få skredderskrevne ord om man vil :)

Ha en flott dag på lekeland!! Her er termindagen kommet, men det kommer nok ikke noen baby riktig enda ♥

Klem ♥

Aashildsvilla sa...

hei elisabeth..flotte hyller.du kan jo skrive bath under hylla...klem åshild

interiørinteressert 3barnsmamma sa...

under den hyllen med alle vaskemidlene på kan du skrive: Laundry room, if you wear it, you wash it. det har jeg på mitt bad/vaskerom

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

På Skeidar??!! Jøss! Skal ta turen dit!! ☺ Takk for tipset!

Klem M♥

Guttemamma sa...

Det ble flott Elisabeth! Hyller får vi vel ikke nok av...gi et hint om vaskemidlet funker ..!
klem

Lotta sa...

Åh så fint!Lekkert overalt hos deg! Speilet var superfint og pene du da:)

Klemmer

Mona Christin sa...

Hei.

Jo takk, jeg elsker de nye kronene mine.

Du har jo skaffet deg flotte hyller og greier. Tenk at det er så billig på Skeidar. Fortsett å komme med tips.

Klem fra Mona C♥

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin