mandag 1. mars 2010

Døra på plass!!

MARS 2010

Først må jeg bare si TUSEN TAKK FOR ALLE DE FLOTTE KOMMENTARENE JEG FÅR FRA DERE!! SETTER VIRKELIG STOR PRIS PÅ DET ♥
Mannen ♥ har vært og hentet døra til skjenken-ENDELIG!! Ble mye koseligere i stua med en gang!


I dag har jeg vært på jobb i et nydelig vintervær-helt fantastiskt i nord for tiden!


Perleblomster har jeg flere av og denne Muscarien har begynnt å blomstre " GLEDER MEG TIL VÅR"


Storesnupp er på en liten mini vinterferie og lillegull ble med en venninne hjem fra bhg så her sitter jeg alene...rart! Har fått gjort masse da!! Skal gå å hente henne snart og slarve litt med mamman! En god venninne av meg ♥
Ha en herrlig kveld alle sammen!




post signature

12 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Utruleg ka ei dør kan gjere☺ Koseleg stove!!

Herleg vintervær her og, men eg er klar for våren og snøsmelting♥

Klem M♥

helen og gutta sa...

liker godt skjenken din hvor har du kjøpt den. Jeg tror jeg er en av de få her i bloglandia som fremdeles har mørke møbler, men trives godt med det. Problemet er at å få tak i brune møbler som er fine synes jeg er ganske problematisk. må ellers si at jeg leser bloggen din fast og liker meg veldig godt her inne hos deg :-)

Aashildsvilla sa...

hei elisabeth..koseli stua blei..fint å blande lyse og mørke møbler ilag..ha en fortsatt fin dag ..klemm åshild

atinybitofheaven sa...

Så utrolig koselig du har det :-)

Høres ut som du har hatt en herlig dag :-) klemmer

Hannes favoritter sa...

Heia!

Det ble fint! Du er så utrolig flink å pynte og gjøre det koselig!!!

Tusen takk for mange koselige kommentarer og god bedring ønsker inne hos meg. Har vært helt slått ut, så blogging har vært helt nedprioritert!!! Men nå er jeg mye bedre!!!

Hvis du har noen strikkere i din nærhet, kan jeg godt låne deg mønster på Mariuskjolene. Var ikke vanskelig.

Ha en super kveld!

Klem fra Hanne

Herr og Fru Nordnes sa...

Fint når blomstene spretter! Er rart når man er alene - blir nesten stresset jeg over alt jeg kan gjøre men ikke gjør fordi jeg ender opp i sofaen med en kopp kaffi.

Ha en fin kveld

Lotta sa...

Ah alltid fint hos deg:)
Visste du ville like hyllene fra kremmerhuset..haha..Smiler
Jeg skal kanskje kjøpe den med glassdøra..driver og tenker litt...
Lækker...og 1599,- er jo ok pris...

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Har sagt det før, men sier det igjen. For en nydelig stue dere har ! ♥ Og skjenken er kjempefin.

Elsker perleblomster, gir en herlig vårfølelse ! ♥ Er jo like rundt hjørnet nå. :)

Ha en god natt Elisabeth ! ♥

Nattaklem Anette

Karoline Sofie sa...

Så fin stova de har! Eg syns det er kjempefint å blanda kvite møblar med mørke:) Greit å bryta litt opp i alt det kvita her og der..

Det er så koseleg med perleblomar og andre søte blomar! Når det knapt er eit einaste vårteikn ute, så får ein skapa det inne;)

Ha ein fin tirsdag!
Klem Karoline

Aashildsvilla sa...

hei elisabeth..ja den komoden er faktisk et cd stativ i shabbychick stil er veldi gla i den ,den pynter opp stua..kjøpte den på bohus for lenge sia ,har flere møbler i samme stil...ha en fortsatt fin dag,..klemm åshild

Epleskrell sa...

Hei

For en nydelig skjenk! Ønsker meg en sånn jeg også. Vi er på husleting og jeg sikler over alt jeg har lyst på til nyhuset (om vi en gang finner et), dessverre er vi ti så dypt forskjellige personer som er gift, så stilen vår krasjer totalt. Min bedre halvdel elsker minimalistisk stil, mens jeg heller mer over i fransk/landlig/vintage-stil.... vidt forskjellige stiler og selvfølgelig mye diskusjoner ;)

Ha en fin dag!
Klem

Smykkas sa...

Jeg tror jeg har skrevet det før, men jeg bare gjentar:

Du er utrolig flink til å pynt og det er lekkert å blande litt mørkt inn i det hvite.

Selv har jeg mørke møbler, men jeg kan jo ikke kaste det ut fordi trenden nå er hvitt.

Jeg liker det jeg har. Glad i masse dill, dall rundt meg. Trives i mitt vesle rede.

Klem

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin