lørdag 14. november 2009

Ny hylle i stua!

God kveld i stua! Denne hyllen skrudde mannen opp til meg i dag og det ble riktig så koselig! Syns lenge det har vært tomt i kråen så det passet fint å få en hylle opp der!
Ikke helt fornøyd med stylinga,men det er slikt som kommer etterhvert!
Julegavene er i boks-har kun tv til storesnupp igjen og det skal jeg bestille nå!!! For en herlig følelse og være ferdig i midten av november!
Bestillte gavepapir og bånd fra www.pandurohobby.no så når det kommer blir det innpakking og kos-gleder meg !


post signature

10 kommentarer:

Evas Passion sa...

Jattefin hylla!!!!!!!Bra att borja med julklappar innan!!!!
Ha en trevlig helg!!!

June sa...

Å så flink du er som er ferdig allerede!!
Ble veldig fint med hylla:)

-June

beate sa...

hei
så koselig hylle!
er litt misunnelig på deg som er ferdig med julegavene allerede... jeg har ikke begynt engang!

ønsker deg en fin lørdagskveld
klem Beate

Guttemamma sa...

Kjempefin hylle og for en vakker panel dere har på veggen!!

Lotta sa...

Lekkert! Den hylla gjorde seg der ja;) Ha en fin kveld:) Klem

Unknown sa...

Grattis med ny hylle! Den var kjempefin.

Så flink du har vært som er ferdig med julegavene. Skulle ønske jeg også var det. Fikk kjøpt et par stykker i dag da, så jeg er på vei. :)

God helg videre!

Shabbycharm sa...

så bra det med den hylla, og den sölvfarga urna/pokalen som du har på bordet kan man ju dö for:O)
ha en fin söngag.
klem bella

atinybitofheaven sa...

Så utrolig nydelig.. :-)

Flink du er som er ferdig med julegavene- kjenner jeg fikk LITT dårlig samvittighet ja for jeg har ikke begynt enda :... hmm.. ;-)

Ha en flott søndag.. klem

Ingunn sa...

Så nydelig sier jeg og!!!

Ha en fin uke.

Anonym sa...

hvor har du kjøpt bilderammene på siste bildet? veldig fine

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin