mandag 9. november 2009

Litt nytt i heimen!!

Lite nytt fra meg i dag, men litt stæsj kan jeg jo vise frem! Dette speilfatet kjøpte jeg på torsdagen-syns det var så søtt! Har juletrepynten på det nå..hehe! Zinkhusene var kjempesøte-det ene kan man henge opp,men begge får stå på peishylla enn så lenge-syns de var så søte!
Englevingene angrer jeg på at jeg ikke kjøpte flere av, syns de var så dekorative-kan brukes på det meste!
Putetrekk med monogram! Skulle ønske man kunne velge bokstaver selv,men det kan man jo ikke!
Denne posen bruker jeg til lys! Den står i en glass skål på sjenken-søt!
Ang lampa vet jeg ikke enda hva jeg skal gjøre, syns den blir bare kulere og kulere der den står! Men hvit er jo "min" farge da så vi får se!

post signature

7 kommentarer:

Min stil sa...

Å så lekkert. Takk for koselig kommentar, jeg lager slike pulsvarmere for salg også hvis du er interresert. 200,- kr paret.
Klæm Susanne

Ikke A-Lene sa...

Så mye fint og de englevingene var rå lekre. Hvor har du kjøpt de?
Klem Lene Christin

Marianne sa...

åå kor e de englevingan på det første bilde fra? den va så søt

Elis@beth sa...

Marianne: De er fra www.boligfryd.no

Ikke A-Lene sa...

Ja, jeg vet. Det skal ikke være enkelt. Tror de har forandret vilkårene, får jeg husker ikke at det var sånn når jeg ble medlem ;O)
Men men, hva gjør vi ikke for å være en del av interiør.blogge-verden.. Hehe..
Tall, da skal jeg ta meg en tur inn der..
Klem Lene Christin

Beate, A Brighter Day sa...

Så mye fint! De er så søte de husene. Blir så stemningsfullt. Englevinger også, pynter kjempefint opp :) Ha en fin kveld! Klem

June sa...

Å så mye fint:)
Likte spesielt godt zinkhusene og det fine putetrekket... Hvor har du kjøpt de?

-June

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin