søndag 14. mars 2010

Strikket hals ♥

Denne herlige halsen har en venninne av meg strikket-og jeg har fått blod på tann så nå holder jeg på med en slik til Matilde-håper og ha den ferdig snart så jeg kan vise! Luen ble veldig bra,men eieren er ute med lua på så blir ikke bilde av den nå,men snart!

Nå skal vi til svigers på middag og det skal bli godt-gleder meg! Har vært ute i flere timer og koset oss i dag-nydelig vær i Tromsø-håper det holder seg!

I kveld skal jeg få tatt meg en skikkelig bloggerunde-har ikke vært hjemme i helga så lite data på meg!
Håper alle har det bra og at dere koser dere!
SJEKK UT BLOGGEN STRIKKEKINE for bestilling!!

post signature

25 kommentarer:

Herr og Fru Nordnes sa...

ååå den var bare så fin da! sikkert deilih og varm. Ha en fin dag i besøk.

KlemE

svein`s kone sa...

Hei hei smukka:) Nydelig hals æ.. Hadde en sånn når jeg gikk på ungdomskolen, den var såpass lang at jeg kunne dra den over hodet som lue også:) Alt bra i nord? Her er våren på god vei, håper jeg. Orker ikke noe tilbakefall av vinter nå!! Vært dårlig både med kommentarer og innlegg fra meg i det siste, men jeg stikker nesa innom deg se. Ha en fortsatt fin søndag. Klem fra Line...

veronika sa...

Heisan!
Herremin,jeg driver faktisk å leiter som en gal etter slike :) Hvordan pinnestørrelse bruker du? Garn? Super lekker sak,genialt for frosenpinner og herlige gaver å gi :)

Jorid + NOE Blog sa...

Heisann!
Wow, så lekkert det var :-))
Ha en fin søndagskveld ♥
Klem

Pink lady sa...

Hei Elisabeth!

Superfin. Har du garn/pinnetykkelse og antall masker i opplegg å dele? Ut over det så forstår jeg hvordan det skal gjøres:)

Klem Pink Lady

Lotta sa...

Åååååååååååå den var superfin! Me like.
Den så skikkelig digg ut:)

Håper du har hatt en herlig helg!
Mange gode klemmer

Jannes lille sted sa...

Å den var jo kjempefin! Så deilig ut også:)
Fortsatt fin kveld
Klem Janne Merethe

cille sa...

Super duper hals du har laget! Og postkassene var jo bare lekkre da, spesiellt i rosa!

Fru Wonka sa...

Kjempefin hals kant, eldste dattera ønsker seg en slik, vil gjerne ha oppskrift!!!

Smykkas sa...

Halsen var jo kjempefin. Skal bli gøy å se lua.

Ha en super kveld.

Klem

Malin sa...

Den så utrolig god ut:)

Guttemamma sa...

den ser både god og fin ut!! Jeg er nesten avhengig av sjal jeg,kanskje jeg skulle lage en hals til variasjon??
klem

StrikkeKine sa...

Hei søta!
Så snill du e som blogge om halsen og så koselig å se at andre også like den! Om noen vil se flere bilda av dem så kan dem jo melde sæ inn i gruppa på facebook "StrikkeKine - Jeg strikker halser på bestilling!" :)

Muss t dæ Elisabeth! :)

Mona Christin sa...

Åååå... En sånn skikkelig ønsker-meg-hals... Den må jeg få en bekjent til å strikke til meg.

Takk for tips.

MC♥

Janne Lillian ♥ sa...

å..den var skikkelig lekker ♥

Heldige du som har en sånn og som er flink til å strikke :O))

Ha en strålende uke ♥

Klem

Unknown sa...

Så utrolig herlig den halsen var ♥ må sjekke ut den strikkekine bloggen altså:o))

Klem Line

İlkben5 sa...

Balıkesir
Bursa
Mersin
Konya
Van

7H0YRG

CryptoWizard101 sa...

yalova
yozgat
elazığ
van
sakarya
JNE

CyberNomad42 sa...

manisa
sakarya
sivas
van
elazığ
4WO

EchoSpecter101 sa...

görüntülüshow
ücretli show
DQZX5

ElectricCipheress12AT sa...

denizli evden eve nakliyat
kars evden eve nakliyat
çorum evden eve nakliyat
kars evden eve nakliyat
malatya evden eve nakliyat
ZDLİXD

F4E8FScott6771C sa...

D1720
Malatya Evden Eve Nakliyat
Batman Parça Eşya Taşıma
Rize Evden Eve Nakliyat
Muğla Parça Eşya Taşıma
Kırklareli Parça Eşya Taşıma

CEB42Kian75D20 sa...

6885E
Nevşehir Lojistik
Karapürçek Fayans Ustası
Erzincan Şehir İçi Nakliyat
Mersin Evden Eve Nakliyat
Hatay Şehir İçi Nakliyat
Cointiger Güvenilir mi
Artvin Parça Eşya Taşıma
Etimesgut Boya Ustası
İstanbul Şehirler Arası Nakliyat

F8141JazminD4418 sa...

36399
Sincan Boya Ustası
Aydın Parça Eşya Taşıma
İzmir Parça Eşya Taşıma
Xcn Coin Hangi Borsada
Dxgm Coin Hangi Borsada
Silivri Fayans Ustası
Siirt Şehir İçi Nakliyat
Vector Coin Hangi Borsada
Mardin Evden Eve Nakliyat

BC75ALamar80150 sa...

047C5
aydın mobil sohbet et
Istanbul Görüntülü Sohbet Uygulama
elazığ bedava sohbet
kırıkkale mobil sohbet chat
karabük sohbet siteleri
Kırşehir Parasız Görüntülü Sohbet
burdur mobil sohbet bedava
uşak canlı ücretsiz sohbet
canlı görüntülü sohbet uygulamaları

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin