mandag 18. januar 2010

Litt til gangen

Disse to skal opp på veggen i gangen! Trenger sårt flere knagger til å henge jakker på når vi får besøk-noe som er rimelig ofte :-)

I dag har jeg vært på jobb og koset meg med ungene like herrlig å være der hver gang! I morgen blir det bytur og kafe tenkte jeg,men det kan hende jeg blir hjemme og koser meg-vi får se!
Har en løs avtale med en venninne,men visst hun må jobbe overtid blir det ikke noe av. (jobber som frokostvert på hotell). Huff har ikke fått vært innom noen av dere i dag får komme sterkere tilbake for nå skal jeg legge meg å lese mitt nye Vakre hjem og interiør blad-LYKKE!!!

post signature

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin