tirsdag 26. januar 2010

2 Hyller på veggen!

Jeg elsker når jeg får gode ideer!!! Hadde disse 2 hyllene i boden og det var tomt på veggen med tv! VIPS så var de oppe-helt GRATIS!! Sånnt liker jeg! Knipset bare bilder i full fart-må ta nye i morgen i dagslys! Ble så koselig syns jeg ♥ Liker ikke tomme vegger....

I morgen er det meldt STORM her i Tromsø-så nå er det ingenting som ligger å slenger ute-vi har gjort oss klar. Skal også ha jentene hjemme i morgen-fikk ekstremvarsel fra skolen så jeg ble litt bekymret og skal begynne å gå med dem-nei takk! Da skal vi heller kose oss hjemme med kakao og bollebaking ♥ Ikke hver dag det skjer-er liksom ikke bare å ta storegull ut fra skolen...lettere med lillegull som "bare" går i bhg!!

post signature

6 kommentarer:

Shabbycharm sa...

Wow.....stiligt.
klem bella

aase sa...

Oj, det ble jo rålekkert!!!

Henriette's innfall og påfunn sa...

Så fine hyller! Det skaper stemning, det er sikkert!
Stormvarsel,ja! Hold dere godt fast ;-)

Fru Luna sa...

Det så koselig ut med hyllan på plass. Æ like heller ikke bare vegga ;)

ANETTESHUS.COM sa...

Så koselig det ble!!

Ha en fin dag!

Klem
Anette:)

Karin sa...

Åååååhhhh så fiiiiint det bildet du hadde øverst var.Så romantisk,lunt å koslig.Den lysekrona var bare fantastisk! Nydelig! Ha en flott uke.

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin