søndag 25. september 2011

Ny start



Hei Alle skjønne der ute!






Veldig lenge siden forrige innlegg, har hatt tidenes pause,men nå er jeg tilbake..tror jeg. Skal prøveiallefall!



Vi har vært så uheldig med vedovnen vår så for øyeblikket er huset i total kaos og vi har ingenting på stell for her males, vaskes og ordnes det-skal bli deilig når alle er ferdige med det de skal gjøre og jeg kan begynne og dille igjen!



Vi må nok ha ny ovn og jeg har helt forelsket meg i denne fra Nordpeis. Roma heter den-vi får se hva som skjer skal iallefall vise dere bilder når det blir ferdig her!






Ønsker alle en deilig søndag!



6 kommentarer:

Frøken Sofie sa...

Bra du er tilbake. :-)

Vigleik sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Vigleik sa...

Vi vurderte Nordpeis hos oss også, men har hørt at det er mange som klager på at de soter mye, og at det er vanskelig å fyre opp. Men med nok frisk luft så skulle ikke det være noe problem.

Syns iallefall det var en fin peis. Vi skulle ha peis fra Rais, men så er planen å rive to vegger i stuen, og bygge ut gangen. Så da kan det hende det blir forandringer i peisplanene også.

Lykke til med valget.

Vigleik

★ Leonore ★ sa...

Så fint med innlegg fra deg igjen! Har vært innom støtt og stadig i håp om at du hadde "noe nytt å melde". :) Nå har jeg ordna meg egen blogg, og da har jeg selvfølgelig lagt meg til som følger hos deg. :) Ang. Nordpeis; vi har en innebygget sak fra dem. (En slik som du ser fra to sider på et hjørne.) Veeeldig fin synes jeg, men det er vel det eneste positive med den?! Vi er ikke fornøyd, da den både soter mye og varmer lite. :/ Veldig fin den du viser, og den trenger jo ikke å ha samme "egenskapene" som vår. Men tror nok det er lurt å forhøre seg med de som selger...Jeg var omtrent bare opptatt av hvordan den så ut. Angrer på det nå. Nå må vi (dessverre) skaffe oss ei varmepumpe midt i stua. Ikke populært hos frua i stua, som er litt over middels oppatt av at ting bør SE bra ut. ;)He,he..
Plutselig sees vi på butikken. Hører dere har fått så mye fint. (Har jo mange venninner i mammaperm, som har litt bedre tid enn meg til å stikke innom.)
Ønsker deg og dine ei fin høstuke!

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

LEEENGE siden du var her inne ja! Hadde dere n fin Miami ferie?
Så dumt at dere plages med peisen, ny blir bra å den du viser ser flott ut!
Klem Anna

SuperJanne sa...

hei!

hvordan får du menyene i så fine fonter?

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin