torsdag 31. mars 2011

Ha det på badet

I dag har min kjære (endelig) bestillt oss badekar! Kan tro jeg gleder meg til å få det i hus! Vi skulle jo pusse opp badet i høst,men det ble utsatt siden vi startet butikk og det tok all tiden! Nå er vi godt innkjørt i vårt nye liv så energien er på topp og lysten til å gjøre litt om hjemme er på plass igjen! En deilig følelse! Må bare ha en Tolix på badet-disse selger vi på butikken og de er utrolig populære-og det skjønner jeg!
Jeg kan nesten ikke vente med å vise dere!!


Ha en herrlig torsdagskveld!!

5 kommentarer:

Lady E sa...

Så nydelig, gleder meg til å se hvordan det blir =)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Å heldig! Blir nok herleg med nytt bad☺
Glede meg til å følge med☺

Klem M♥

Pink lady sa...

Så morro med nytt bad! Jeg kan tenke meg at det blir veldig flott:) Gleder meg til å se!

Klem Pink lady

Tina sa...

Så fin en blog du har - spændende med det nye bad. Har lagt mig til, som følger :-)
God påske - klem Tina

Live sa...

Har også lagt min elsk på tolix, er utrolig kult. Kjempe fin blogg, er fast leser:)

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin