tirsdag 4. mai 2010

Årets første jordbær ♥

mmmmm herrrrlig ♥





13 kommentarer:

Janne Lillian ♥ sa...

mmm..det så nydelig ut ♥

Gleder meg til sommer, sol, jordbær, reker, hvitvin, sjø og bading...

Deilig å få en smak av sommer litt nå i mai også da :)

Ha en fin dag!

Klem

Beate i Husets Hjerte sa...

Mmm..herlige bilder og herlig blogg! Hit må jeg tilbake! Ha en flott dag!!

Hanne Mette sa...

Mmmmmm, jordbær er deilig! Gleder meg til sommeren når vi kan fråtse i norske bær. Det er noe spesielt med den smaken.
Ha en fin tirsdag. Klem

Elizabet Stilig hjem sa...

Så deilige bilder! Ser kjempegodt ut. Vi hadde jordbær i går og de var nydelige. Får håpe våren kommer tilbake, i dag snør det hos oss...

Klem Elizabet

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

NAM♥
Har enno ikkje kjøpt jordbær-tenker at det er litt tidleg til at dei er gode..men kanskje eg skal prøve dei før eg avskriv dei heilt☺ Med vaniljesaus og sukker må det jo bli godt uansett☺

Klem M♥

Lykkeliten sa...

Mmmm. jordbær er alltid godt.
Datteren i huset kjøper heller det en lørdagsgodteri!

Klem Lykkeliten

Sjarmerende GJENBRUK sa...

Noen spiser jordbær og noen måker snø i dag!
Nyt de søte jordbærene!
Klem

starsathome sa...

måtte kjøpe meg jordbær i dag jeg,etter å ha fått vann i munnen av de fiiine jordbær bildene dine!
Klem Karin

Karen i hagen sa...

har sendt mannen avgårde med handleliste der "jordbær" er ført på. Spent på hva han kommer hjem med:)

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Mmmmm, jordbær er kjempegodt ! ♥ Gleder meg til sommer og norske jordbær, herlig ! ♥

Håper dagen din har vært god Elisabeth ! :)

God klem fra Anette ♥

PS: Ble det noe kjole på deg i går da ?

Unknown sa...

I like what you´re thinking!!! :)

Aashildsvilla sa...

koselie bilder.får skikkeli vårstemning av dem...gleder meg til sommeren...klemmer fra åshild

svein`s kone sa...

Hei:) Tusen tusen takk for kommentarer hos meg. Jeg har vært elendig både på kommentarer og blogging i det siste. Noen ganger kommer ting litt i veien og bloggingen blir et tiltak, hjernen har liskom nok:) Så FLOTT det har blitt her inne!! Nyoppusset blogg du jo, kjempe fin!! Herlig jordebærbilde, det var en herlig vår oppmuntring. Her har det faktisk snødd i dag, blææ! I går satt jeg ute å solet meg og i dag snør det?? Men det går jo den rette veien nå, uansett :):) Klem fra mg til deg..

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin