fredag 7. august 2009

Ombestemt meg!

For en tid tilbake fortalte jeg at en venninne skulle kjøpe en ramme på Ikea for meg som jeg skulle ordne til speil på badet. Men nå liker jeg badet så godt at jeg ikke trenger den, og ombestemmer jeg meg igjen blir det mest sannsynlig Oslo tur i september!! IKEA here I come!
Istedenfor skulle hun kjøpe noe annet til meg lampen skal være på storesnupp sitt rom over sengen, pleddet i den nye stolen og gardinene på lillesnupp sitt rom. Har snart disse gardinene i alle vinduene våre,men jeg liker dem så godt! Billige er de også!
Ellers er stolen på plass og det ble kjempefint. Skal vise bilder når stuen er vasket og klar for blogging!

1 kommentarer:

Aina sa...

Heissan. Det er lov å ombestemme seg. Adresse til min blogg får du her. Har ikke kommet ordentlig i gang...men det skal komme mer etterhvert. Har en del tekniske problemer jeg ikke har rukket å finne ut av ennå. For tiden prioriteres nedpakking og flytting. I dag skal jeg på Ikea. Planlegger en storbestilling i November...kjøkken, garderobe, møbler etc. You name it! Må bare planlegge masse, masse først! Ha en fin dag!

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin