onsdag 2. februar 2011

Brun sofa??

Når vi var på messen i forrige uke tok vi turen innom Ikea for å handle en del kjøkkenting til butikken! Vi gikk selvsagt gjennom hele varehuset når vi først var der!Det var da jeg oppdaget Ektorpen i brun! Syns den var helt vanvittig fin og angrer (selvfølgelig) på at jeg ikke kjøpte trekkene. Men en god venninne skal på Ikea om noen uker og hun kune kjøpe dem for meg så nå blir det litt kontraster i hjemmet-tror det kan være fint og få byttet litt!!!


Jeg er hjemme i dag -full av influensa og fandens oldemor-kjedelige greier!! Regner med å være klar igjen i morgen!!

Husk giveawayen i innlegget under-trekning 11 februar på lillemor sin 5 års dag♥

12 kommentarer:

Lisas hjem og skatter sa...

den så kjempefin ut :)

Bettum Villa sa...

Enig med deg.. den fargen så kjempe fin ut. Så når det blir litt mer penger å rutte med så skal ektorp stolen våres få et nytt brunt trekk.

Klem Madelén

Camilla sa...

Stilig! Jeg har sett det trekket på Ikea.. men det ble ikke med oss hjem denne gangen. Kanskje neste gang.

Klem, Camilla.

Hegeslilleboble sa...

Kjempefin farge!!!! God bedring.

Anonym sa...

Fin brunfarge og jeg er veldig svak for brunt:) Det holder nok med sjokoladefarga tapet her i stua;)

Annveig - Det lille Rom sa...

Takk for tipset!! skal på Ikea om et par uker..!!;)Kontraster gir jo et mykt inntrykk og deilig å kunne skifte ut litt!

GOD BEDRING!

klemmer

Ann-Cathrin sa...

Veldig fin i brun synes jeg. God bedring til deg!!

Malin - mine gleder - sa...

Den er veldig fin i brun, ja :D
Selv har jeg den samme, bare i lys beige, men skal jeg bytte ut engang, blir det uten tvil det brunestoffet :D

Klem fra Malin

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Den fargen såg virkelig fin ut!!

Lotta sa...

Lekker brunfarge:) Klemmer til herlige du:)

Blonder og perler sa...

Lekker farge på de trekkene. De grå er også fine - har du sett de? Praktisk med ektorp og løse vaskbare trekk..

Ha en fin søndag.

Jennys fire vegger sa...

Lekker farge! Gleder meg til å se den hos deg! :o)

Ha en fin dag!
Klem Jenny

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin