fredag 9. juli 2010

Utfordring

Jeg ble utfordret av Mette om å vise et bilde av meg som jeg var fornøyd med og fortelle 6 positive ting om seg selv.
Dette bildet er tatt for snart 4 år siden da vi døpte vår minste datter-her har jeg lyst hår noe jeg egentlig trivdes godt med så får se om det ikke blir noen lyse striper neste gang frisøren skal besøkes! Så kom den vanskelige delen-6 positive ting om seg selv...får sette i gang
  1. Snill
  2. Omtenksom
  3. VEEEEELDIG flink å rydde (i følge mine barn)
  4. Hjelpsom
  5. Begynner å bli rimelig god på matlaging!

Nydelig (i følge min mann-er ikke helt enig i det,men satt litt fast så måtte spørre han, og det er selvfølgelig kjempefint at han syns det-hadde jo vært kjedelig om det var motsatt-knegg)

Ser denne utfordringen er blitt sendt rundt lenge nå,men velger å gi den til

Benedicte

Trude

og

Ida

2 kommentarer:

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Morsomt å lese mer om deg! :)
Jeg syntes også det var vanskelig å skrive positive ting om meg selv, men det gikk da til slutt! ;)

Klem

Smykkas sa...

Da er jeg blitt bedre kjent med deg, men jeg har jo skjønt lenge at du er flink til å rydde og pynte.

Bildet var riktig så fint, men jeg synes du er flott med det mørke håret også jeg. Det er nå en gang slik du var da jeg ble "kjent" med deg.

Klem fra Astrid

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin