tirsdag 8. juni 2010

Shopping


Hjelpes som jeg koser meg!
Barcelona er bare en helt herlig by!
God mat, hyggelige folk og shoppegater så langt øyet kan se!
Passer perfekt for meg so liker denslags-hihi!

Tingene under her er shoppet på Zara Home-helt vidunderlig butikk!
Tror jeg har vært inne på de butikkene sikkert 10 ganger!
Så har fått handlet en del der ja, dette er bare noen av tingene.
Lysestaken falt jeg pladask for- kostet under 200 kr så den tar jeg under armen på flyet!
Mannen er på forretningsmøte nå så jeg sitter på rommet etter mange timer ute, måtte inn å få meg litt luft for det er over 30 grader ute-ikke at jeg klager,men det ble hett!
I morgen skal jeg å støpe negler-gleder meg masse til det! Er superbillig å få det gjort her-under halve prisen av det det koster hjemme i Norge!
Håper alle har det bra og at sola skinner der du også er!
Minner om min giveaway-bare 3 dager til trekning nå så skyndt deg så du også er med i kampen om lekre ting fra Zara Home ♥
j









9 kommentarer:

Camilla sa...

Ahh så mye fiiiiiiint du har kjøpt!
Hørtes ut som du koser deg mest, nyt dagene!

Stor klem fra meg.

HusmorDronninga sa...

Det høres ut som om du koser deg på tur!
Nyt Barcelona videre :)

Klem fra
Kjersti

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

So fine ting du har kjøpt deg☺
Høyrest ut som eit shopping eldorado der☺ Har alltid hatt lyst til Barcelona, spørs om eg ikkje må gjere alvor av planane etterkvart☺

Kos deg vidare☺

Klem M♥

Lotta sa...

Olalaaaaaaaaaaaa så herlig:) Flotte ting du har kjøpt:) Kos deg masse:)
Mange klemmer:)

Guttemamma sa...

Skjønner godt du koser deg ja..så mye lekkert!! Barcelona er herlig,nyt videre♥
klem

Smykkas sa...

Sannelig mye fint du har kjøpt, og dette er jo ikke alt. Gleder meg til du skal i gang med fotografering hjemme og vise hvor de har fått sin plass i huset.

Kos deg masse videre.

Klem

Agnes sa...

Så mye fint du har kjøpt deg:-) Heldiggris som kan gå å kose deg å shoppe og bare nyyyyte livet, Kooos deg masse resten av tiden!!

Klem

Jatte sa...

Oooooh, herlig♥
Kan tenke meg du koser deg stort ja!!

Gleder meg til og se alt det fine du kommer hjem med i bagasjen.

Ha en herlig dag idag også♥♥
Klem fra Jatte!

Ida sa...

Den ramma var bare helt nydelig. Høres ut som en herlig ferie du har,kos deg videre :)
Vi sees :)

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin