Tusen tusen takk for alle tipsene dere kom med i forrige innlegg!
Nå er turen og hotell bestillt så jeg er såå glad!
Gleder meg masse til å dra på tur med min kjære!
Vi prøver å ta en tur bare vi en gang i året for å lade batteriene og bare være Ingvard og Elisabeth! Tror det er veldig viktig å ta vare på forholdet når man er småbarnsforeldre♥
Dette er hotellet vi skal bo på i 3 dager-de siste dagene skal vi bo på et forhåndsbestillt hotell som er booket for de møtene mannen skal på-blir koselig!















Tusen takk til alle som legger seg til som følger på bloggen min og legger inn koselige kommentarer ♥





5 kommentarer:

Beate i Husets Hjerte sa...

Å så deilig! Trenger noen sånne avstikkere fra hverdagen ja. Og når man vet barna koser seg og man kan slappe helt av er det bare skjønt!! Kos dere!

Agnes sa...

Så heldig du er!! Er så deilig med slike turer der en får lade batteriene:-) Vi pleier også å reise en tur alene i året - deilig å bare slappe av, kose seg og ikke minst shopping;-0

Klem

Jatte sa...

Kos dere :)

Klem fra Jatte♥

Julianne sa...

Åhhhh, æ og Stian har bodd på det hotellet!! :)
Det e kjempefint!
Så artig at dokker skal på det samme! :)
God tur!

Ida sa...

Hørtes deilig ut, hotellet va jo berre lekkert:)

Ida :)

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin