lørdag 10. april 2010

Ny award!!

Var så heldig å få denne kule awarden fra Marny-Alice
TUSEN TAKK!! Med den fulgte det med en utfordring å fortelle 7 ting om seg selv, har gjort det før,men her kommer litt mer:
1: Jeg og min kjære svigersøster
har et lite prosjekt gående-gleder meg til å kunne fortelle om det!
2: Jeg har alltid bodd i Tromsø
3: Elsker familien min over alt på jord ♥
4: Går nesten bare i tunika og thigts-alltid skjerf i halsen!
5: Har spillt handball i 10 år,sluttet da jeg var 16 og har angret hver dag siden :-(
6: Favorittmaten min er min hjemmelagede burrito
7: Er ALT for glad i å shoppe!!!
Sånn det var litt om meg!
Denne awarden vil jeg gi til Trude- min svigersøster som nettopp har startet blogg-ta en titt innom å finn masse inspirasjon! HUN ER FLINK!!

2 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjekt å lese meir om deg☺

Klem M♥

Ho Trude sa...

Takk skal du ha. ;-)
Må vel få nevne at jeg akkurat er igang med bloggen og ikke er mye inspirerende der inne til nå iallefall.
Snart skal vi registreres...! Blir så bra.
Nattamuss

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin